Lei av at markedsføringen ikke gir resultater?

Vi har teknologien, erfaringen og løsningene som skaper sømløs omnikanal markedsføring.

Kosteffektivt

Vi vektlegger et smakfullt, funksjonelt design med enkel navigering og brukervennlighet for informasjon, tjenester og handlinger.

Samlet kanalintegrasjon

Nettsider må løse kundens emosjonelle behov ved å identifisere og klargjøre utfordringer og behov, kommunisere empati og tilby løsninger på utfordringene. Her jobber vi med vårt innholdsteam i omniviral.no

Konkurransefortrinn

85 % av alle nettside besøk blir gjort på en mobiltelefon. Derfor er vårt hovedfokus at nettsidene fungerer optimalt i mobilformat.

Helhetlig salgstrakt

Treg nettsidelasting skremmer bort brukere. Vi fokuserer på rask lastetid for å forbedre både brukeropplevelse og SEO-optimalisering.

AI-drevet optimalisering

De fleste kundereiser starter med på søkemotorer som Google. Uten synlighet der, taper du konkurransen. Vi tilbyr SEO/SEM som standard.

Effektivitet

Vi implementerer sporing for viktige interaksjoner som skjemaer, telefon- og e-postklikk, for kontinuerlig forbedring av resultater.

Hva er omnikanal markedsføring?

Omnikanal-markedsføring er når en bedrift er til stede på tvers av flere markedsføringskanaler som er koblet til hverandre. Slike kanaler kan omfatte en nettside, en app, sosiale medier, e-post, SMS, en fysisk butikk osv. Målet er å lage en salgstrakt som gir effekt i hele kundereisen. 

Analyser viser at synlighet på tvers av flere kanaler har 75 % bedre effekt, i forhold til å være på en annonsekanal.

La oss eksemplifisere:
Du går inn på en nettside for å se på en sykkel. Du kjøper den ikke, men senere ser du et tilbud på den samme sykkelen på sosiale medier eller en nettavis der du får tilbud om en rabatt. Du klikker på siden, bestiller sykkelen og går til en fysisk butikk for å hente dem. Dette er et godt eksempel omnikanal-markedsføring er med på kundens kjøpsreise.

Vil du vite mer?

Fyll ut skjemaet for å motta mer informasjon!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Ingen overraskelser – alt blir som avtalt.

Når vi jobber med nettsider for kunder blir det som vi har avtalt. Basert på behov tilbyr vi en løsningbeskrivelse til en fast pris, til avtalt tidspunkt. Når nettsiden er ferdig eier du siden din og vi lager en enkel administrasjon som gjør at du selv kan legge til eller endre produkter, lage artikler, skifte ut bilder med mer. Det betyr at det eneste du betaler for etter at siden er ferdig er abonnement på webhotell og lisenser. Skulle du trenge bistand tilbyr vi selvsagt det også til en avtalt pris.

Siden det er din nettside, så vi gjør det enkelt for deg å legge til og oppdatere innhold, som artikler og produkter. Vi sørger for at du kan administrere alt på en smidig måte.

 

Alle våre kunder eier sine nettsider og alt innholdet.

Trenger du bistand på produksjon av innhold eller nye funksjoner ettersom bedriften utvikler seg er vi en komplett samarbeidspartner som har ett mål – at du skal lykkes.

Slipp ubehagelige overraskelser. Vi leverer våre prosjekter basert på avtalte løsningsbeskrivelser. Det betyr at vi også avtaler faste priser på våre prosjekter.

Noen ganger skjer det en krise når du minst trenger det. For kunder som ønsker det avtaler vi support avtaler. Det betyr at vi er raskt tilgjengelig også utenfor åpningstider for å løse utfordringer. Dette er spesielt viktig for nettbutikker, bookingsystemer osv.

En nettside må ha oppdaterte plugins og lisenser for å fungere optimalt. Vi sørger for at nettsiden din er godt optimalisert med ryddig kode og gode SEO-rutiner, inkludert nettstedkart. Vi bruker teknologi for å sikre god indeksering, SEO optimalisering og best mulig ytelse.

Tre steg til løsning.

Tre steg til løsning.
01

Bli kjent

Vi er opptatt av hvilke utfordringer du vil løse for dine kunder. Klarer vi å hjelpe deg med det, får du suksess.

02

Presentere løsning

Når vi har definert utfordringene du må løse for dine kunder kan vi utvikle innhold, et rammeverk og funksjoner som din nettside må ha. Denne løsningen presenterer vi for deg i et tilbudsmøte.

03

Vi lager en avtale

Vi leverer løsningene vi er blitt enige om til avtalt pris og avtalt tid. Du trenger ikke engste deg for overraskelser underveis.

Omnikanal markedsføring + AI = Effekt

I OmniOne har vi koblet Omnikanal-markedsføring med AI (Artificial Intelligence – eller Kunstig Intelligens). Dette er en teknologi vi i vår sammenheng bruker til optimalisering av markedskampanjer.

Gjennom store mengder data fra mange tusen markedskampanjer for alle tenkelige bransjer i flere land bruker vi maskinlæring og algoritmer til å optimalisere kampanjer etter kampanjens formål. Alt skjer i nå-tid og kan følges “live” i oversiktlige kampanjerapporter.

Nyhetsbrev, epostliste, digital markedsføring
Digital markedstrategi for flerkanal markedsføring

Samarbeidspartner

OmniOne har et strategisk samarbeid med Nexta i Norge. Det danske selskapet leverer vår teknologiske løsning og er et av Europas ledende selskaper innen Omnichannel markedsføring. Sammen har vi en visjon om å gjøre digital markedsføring på tvers av kanaler enkelt.

Nexta har derfor utviklet en plattform der både Facebook, Instagram, Google søk og display og annonsebørsen Adform med eksempelvis alle norske nettaviser, er tilgjengelig for annonsører. Det siste tillegget er at Retail Media Network er integrert inn i plattformen.

Denne løsningen er utstyrt med AI for annonseutforming, evaluering og datadrevet optimalisering basert på valgte målsettinger. Dette gjør plattformen til den ultimate styringspiloten for omnikanal digital markedsføring.

Hva koster en nettside?

Vi leverer nettsider ut i fra en standard og metodikk vi mener er et godt rammeverk for kvalitet. Av erfaring er startprisen på nettsider hos OmniOne fra 30 000,-