Nytt navn, logo og nettside

Prefabpartner kom til oss med et behov ny nettside og ny grafisk identitet.

Selskapet hadde fått oppdrag over hele landet og slet med navnelikhet til andre aktører både i og utenfor egen bransje. Nå ønsket dem et navn som skilte dem ut men tydelig identifiserte selskapets kjernefokus.

Etter en strategi og idefase landet vi på navnet Prefabpartner. Vi utviklet deretter en logo som skiller dem ut, samtidig som den gir gjenkjennelse til deres fagfelt.

Dette ledet videre til utvikling av en nettside med et rent design, et profesjonell og trygt utrykk, en tydelig bransje identitet. Siden skulle også skille seg ut i forhold til øvrige aktørers nettsider.

Den nye nettsiden er søkeord optimalisert for søkemotorer som eksempelvis – og vi står for drift og vedlikehold.

Vi kom til OmniOne med mange store utfordringer. Vi trengte en sparringspartner på flere viktige valg og noen som kunne lede oss trygt i prosessen med navnevalg, ny identitet, re-profilering  og nettsider. OmniOne veiledet oss trygt gjennom prosessen til et resultat vi er stolte av.

Vidar Miljeteig, daglig leder og eier av Prefabpartner AS